Keramik iFokus

Keramik

Etikett: medlemmar
Läst 1094 ggr
L.A.E
0

Nya bilder i fotalbumet

Har lagt in några bilder en del gammla en del nya.Kan vara kul för er som inte varit på våran sida förut.Skriv vad ni tycker .

Bregotta
0

Jättefina glasyrer och former!

abbis
0

Det du lagt ut är väldigt kina inspirerat…gör du något typsikt svensk ? *L'

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

zzaga
0

Jag gillar celadon glasyrerna:)

Jag tycker inte du behöver lägga ut mer "svensk"-inspirerat.

LarsT
0

Instämmer med zzaga. Faasen vad jag blev sugen nudå…har nog fått en släng av reduktionsinflensa. Det kan bli så när man bara umgås med elugnar.

avalon
0

Jättefina grejer, både glasyrerna och sakerna i sig.

zzaga
0

Jag letar med ljus och lykta efter fake-celadon glasyrer, så om någon har såna på lager får ni gärna dela med er! :D

lotta2
0

Jag ska leta Zaga..

Hua, nu  blev ju ugnssuget extra starkt igen. Fyfy, Zzaga och LAE, sådana bilder är förbjudna. ;D  Se vad du ni med oss…Sjuka av begär sitter vi med elugnar här och har sug…

AnnaTH
0

För mig som fortfarande är väldigt grön och bara har drejat sen 2004 är det så fantastiskt inspirerande att se vad mycket vackert ni åstadkommer! Både former och glasyrer faller mig helt i smaken och särskilt de enkla muggarna är vackra tycker jag. Enkla former och ursnygga glasyrer!

Mitt eget fotoalbum är än så länge tomt men så småningom vågar jag nog lägga in några bilder :-)

Ulla
0

Vilka otroligt fina saker LAE!

#6 (zzaga) Jag har också letat efter fakeceladoner och testat ett par, men ingen av dom blev bra.Ledsen

Det är bara att konstatera att jag behöver en annan ugn.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_