Utställning och försäljning!
Jag ska ställa ut mina keramikhästar om några veckor och börjar bli lite nervös. Vad ska man tänka på, nån som kan ge lite råd?
Ska man ta med en massa packmaterial eller bara sälja dem lösa och man får bära med sig dem som de är?! Nu räknar jag inte med att sälja så många hästar just, därför vet jag inte om det är värt att dra med massa bubbelplast och kartonger.
Har aldrig sålt på en utställning förr! Har ingen erfarenhet av att stå och sälja nått alls.

Lite packmaterial och påsar e bra. Jag slår in i silke+wellpapp o lägger i en påse. Ingen försväntar sig presentinslagning på en marknad utan endast som transportskydd. Ha också visitkort så de vet vem du är.
Hästarna är lite svåra att lägga i påse, de är rätt stora och tunga, men de mindre grejerna funkar det ju bra.
Vart köper ni ert packmaterial?
Ja visitkort kanske inte är så dumt.

Nordahl i Göteborg oftast. Eller Tingstad. Stora tunga hästar får de väl ta i famnen då. ;-)
Det finns såväl papper som bubbelplast på Rusta.
Ta kontakt med en møbelforretning i nærheten og spør om de vil bli kvitt noe bobleplast
! Bobleplast er dyrt å kjøpe ( ihverfall der jeg har kjøpt tidligere) og gjenbruk er bra!
tack för tipset!