Keramik iFokus

Keramik

Etikett: medlemmar
Läst 4264 ggr
Ulla
0

Keramiker runt Norrtälje?

Jag tillbringar alltmer av min tid i Roslagen och skulle gärna vilja veta om det finns några medlemmar här på iFokus som håller till i närheten av Norrtälje. Skriv gärna en rad och berätta var du finns.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
0

Ingen alls? Gråter Eller har alla tagit semester och befinner sig ute på en ö i skärgården?

_
_

LeWE
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

UpplandsVäsby.. men det är väl inte roslagen.. men jag bor i Vallentuna o är med i Konst i Roslagen. Bränner Raku hemma Flört

Ulla
0

Hej LeWe!

Konst i Roslagen. Det låter som något återkommande. Kan du berätta litet vad det är?

_
_

LeWE
0

Det är en konstronda med öppna ateljeer i Vallentuna, Täby och åkersberga första helgen i oktober. Olika former av konst visas, en hel del keramiker är med Glad Mer finns att läsa på konstiroslagen.se

Eftersom min verkstad inte ligger i Vallentuna (där jag bor) så ska jag hyra in mig hos Ingela Halvarsson som är silversmed i år, det ska bli kul Flört.

troll
0

Hej Ulla!

Trollgods finns i Norrtälje. Jag håller till i Riddersholms fd skola på Rådmansö. I Norrtälje har vi bl a Konstrundan varje vår med öppna ateljéer. Då brukar vi bränna Raku här utanför min ateljé m.m. Var i Norrtälje finns du?

/Marie

Ulla
0

Det är ett fritidsområde i närheten av Bergshamra. Är er konstrunda också i höst? Skulle vara kul att kolla runt litet då.

_
_

LeWE
0

Konst i Roslagen är alltid första helgen i oktober. Konst i Norrtälje är på våren, runt pingst.Glad