Keramik iFokus

Keramik

Etiketterböckertidskrifter
Läst 2220 ggr
josefinfriberg
0

Ceramics monthly

Hej kära vänner!

Jag har en liten fråga angående ceramics monthly som jag har försökt prenumerera på i drygt 2 år. Först beställde min syrra prenumerationen via deras hemsida på nätet, men jag fick aldrig tidningen. På redaktionen bedyrade de att de skickade tidningen och att det var rätt adress, men den kom aldrig fram. Jag kontaktade posten här och de var så hjälpsamma, men ingen tidning verkade nå Sverige. Första numret skulle komma i December 2010 men i Maj 2011 bad jag till slut om pengarna tillbaka och fick det direkt (de var väl less på mina mail). Så tänkte jag att det kanske skulle funka om jag beställde via tidningskungen istället. Då får man bara ett år för samma summa, men jag vill så gärna ha tidningen. Jag betalade i september och den skulle komma i december… än har ingen tidning dykt upp. Är det någon som har samma problem eller är det bara jag? Är det någon av er som prenumererar problemfritt? Jag har längtat så länge efter mitt första nummer att jag nästan gett upp… men inte riktigt Glad

Hälsningar //Josefin

Denna kommentar har tagits bort.
[perlennart]1
0

Har du sett på mymagstore.com?

Ulla
0

Det är nu flera år sedan jag prenumererade på tidskriften, men då funkade det i alla fall utan problem. Jag gjorde det via hemsidan.

Om du inte vill göra om försöket så finns ju några andra som du kan testa om du inte redan har gjort det. Några förslag finns på länksidan.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

[rolnor]
0

Vad tråkigt, jag har haft tidningen till och från i flera år och har aldrig haft några problem. Jag beställer prenumerationen online med kreditkort.

Jag tycker att det här är en fin tidskrift, MEN, det är en väääldig massa reklam…

josefinfriberg
0

Ok, tack tack. Jag väntar väl ett tag till innan jag ger upp CM och beställer något annat.

Hälsningar //J