skulptur-inlägg sökes
Hej på Er alla! Jag såg ett inlägg för ett tag sedan som handlade om att man kunde lägga in bilder på sina skulpturer. Vet inte riktigt hur jag hittar det. Det var riktigt intressant att titta på. Så mycket fint. Jag gör gärna skulpturala ting och tycker det är så inspirerande att titta på vad fler har gjort. Tänkte kanske ta mod till mig och visa vad jag gjort. Som en följdfråga från ovanstående: Kan man lägga in bilder som man har från sitt fotoalbum i inlägget man skriver/svarar på? Nu känns våren i luften! jippi!
TACK! maraMaria
Kan det vara den här tråden du menar?
Annars får du starta en ny skulpturtråd helt enkelt!
Man ska inte ropa hej förrän bäcken har stjälpt en liten tuva (eller hur det var) men jag tjoar med över våren jag också - jippiiiiie!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jag vet inte om jag förstod följdfrågan. Om du har bilder i fotoalbumet som du inte har sparade på datorn tror jag du måste spara över dem på datorn först, för att sen kunna bläddra fram dem när du skriver ett inlägg.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Hej Lena! Jo, nu förstår jag. Då får jag kolla i gamla dator-burken eller spara över det jag har i albumet tillbaka till en dator. Tack för hjälpen! O tack för tråden, hur gör jag om jag vill leta själv efter något? Känner mig lite okunnig. eehhh. :\
TACK! maraMaria
Du kan gå via länken "Sök på sajten" som finns uppe under de drejande händerna.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_