Kan ni hjälpa mig?
Hej!
Jag heter Robert Furelid och har precis anslutit mig till utvecklarna bakom iFokus.
Som många av er har märkt har iFokus vuxit så snabbt under våren att systemet inte riktigt orkat med. Detta har medfört långa väntetider och ibland att iFokus inte fungerat alls.
Det ökade antalet sajter och medlemmar på iFokus ställer högre krav på drift och servrar. Det medför också tyvärr ökade kostnader.
Min uppgift är att försöka hitta passande annonsörer och sponsorer för att kunna fortsätta utveckla och ta hand om er som är medlemmar.
Jag startar den här tråden för att be om er hjälp. Ni vet bäst vilka företag som ni skulle vilja se här på Keramik iFokus och som skulle få ut mest av att annonsera hos oss. Kanske har ni till och med ett namn på någon som jag kan ta kontakt med.
Posta gärna en kommanter här i tråden eller ta kontakt med mig via ett privat meddelande.
Hoppas att ni får en trevlig midsommar!
Vänliga hälsningar,
Robert
Kontakta Seeman AB. Fråga efter Håkan. Detta är ett keramikföretag i Stockholm, där jag handlat i flera år. Häls. Vanja-K

Tack för tipset Vanja-K, jag kontaktar Håkan under dagen!
Har ni några andra förslag på vilka jag bör höra av mig till? Alla förslag är mycket välkomna.

cebex i stockholm, hantverks tidningar, cerama,brännpunkt i örebro, grossist företag med div tillbehör som skulle passa med keramik,
kolla under länkar och leverantörer
Alla folkhögskolor som har kurser i keramik. De borde ju vara intresserade av att synas här där det finns så mycket intresse för olika kurser.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

#3, 5: Tack för förslagen, bra input, jag kollar upp det asap!
#4: Som sagt, det finns en hel del länkar och leverantörer att välja på. Iom att jag inte är speciellt bevandrad inom området, hade det varit till stor hjälp för mig att få ta del av era personliga åsikter :)